Склонността на Русков към експеримента не го оставя безразличен и към Деветото изкуство, комикса. Графичният му стил, толкова характерен и разпознаваем, прекрасно се вписва в изискванията на жанра.
Вече от доста време художникът работи в областта на дигиталния образ и може би под въздействие на употребата на новите технологии личният му почерк претърпя чувствителна промяна – в произведенията му навлязоха нови обекти, нови форми, цветът придоби по-интензивно звучене.
Атанас Пацев (1926 – 1999) не е сред галениците на съдбата – в периода на соцреализма рядко е сред предпочитаните от критиката и публиката творци и съвсем не е толериран от системата. След промените ситуацията са запазва – без претенции за режисирана популярност художникът върви по своя път.
За пета поредна година Тодор Стайков – един от учредителите на Съюза на колекционерите в България и жури от утвърдени живописци и скулптори, посещават дипломните защити на студенти от Националната художествена академия и селектират творби за изложба.
На 1 февруари (т.г.) в Кюстендил бе връчена Националната награда за живопис „Майстора“ за 2019 година. На фона на великолепната живопис от изложбата на миналогодишния ù носител Захари Каменов се състоя и церемонията.
Артистичният свят на Атанас Атанасов винаги е едно добро начало. И това е така, когато започне да се говори за живописта като многопосочен светъл поглед, като начин за личностно и емоционално извисяване, като начин на живот.
Ние използваме бисквитки, за да ви дадем най-доброто изживяване на нашия уебсайт. Можете да научите повече за използваните бисквитки и как да ги изключите тук