Бюлетин типове
image

Плакат без превод. Изложба на Йордан Йорданов

Негативните промени в областта на визуалната комуникация провокират графичния дизайнер Йордан Йорданов да представи пред широката публика своята работа в изложбата „Плакат без превод“. Творбите в сливенската галерия „Нова“ са посветени на класически сценични произведения и техните интерпретации.
image

Митове, традиции, легенди. Изложба на Пламен Легкоступ

С изключителното си внимание към детайла Пламен Легкоступ изследва не само материалното, но и ефирното, едва доловимо, скритата същност на амалгамата от форми. Класическата черно-бяла графика не е пауза, а акцент, създаден от противопоставянето с характерната за автора звучна цветност.
image

Латерали. Изложба на Иван Веселинов

Юбилейната изложба на Иван Веселинов отправя предизвикателство към рамката, в която се вписва дългогодишното му творчество. Класик на българската анимационна школа, той бележи върхове в нейната история с наградите си на наши и международни фестивали като Оберхаузен, Отава, Ню Йорк, демонстриращ и днес високите си художествени критерии.
image

Разбира се, че е по Сара Лукас. За изложбата "Consume me" на София Димова

София Димова открива третата си самостоятелна изложба, този път в Credo Bonum. Тя прави това в рамката на изложба на млад артист, може би най-младия (на 26) в програмата на галерията със самостоятелна експозиция.
image

Марта Боянова – между абстрактното и природата

Последните творби на Марта Боянова, показани в галерия „София прес“ през април 2022, представят търсенията ѝ в посока на абстрактната живопис и графика, но базирани на природата, нейният велик вдъхновител. „Това са моите бавни картини – казва тя – в противовес на работата ми на открито.“
image

За цвета и хората. Изложба на Васил Вълев

Винаги съм възприемала акварелното творчество на Васил Вълев като органично вплетено в културния живот на град Търговище, където през 60-те и 70-те години художникът живее и твори и където развива активна обществена дейност. Безспорни са заслугите му като пръв уредник на художествената сбирка към Историческия музей, но най-вече е добре да изтъкнем ролята му на инициатор през 1977 и съорганизатор на Международния пленер за акварел.