Последните търсения на Симеон Панайотов ни отвеждат в крайно абстрахирани, пречистени бели пространства. Бяла живопис, с деликатни хроматични акценти и богатство от прозрачно сиви нюанси.
Изложбата „Всичко ще бъде наред“ провокира с открито заявеното намерение да изследва човешката чувствителност към порядъка в художествената материя. Росица Гецова има разпознаваем подход в интерпретирането на теми, специфични за XXI век.
Тази изложба се явява едно символно вместилище, в което скулптурите от дърво са свещен знак, пластики, чиито форми изглеждат неръкотворни с богатството си от текстури, с повърхности, запазили своята автентичност или шлифовани и докоснати от висша енергия.
В тази експозиция представям рисунки и малки скулптури, като вниманието е върху рисунките. Защо рисунки? Това са нарисувани скулптури, и по-точно скулптури, които не съм могъл да осъществя по различни причини.
Експозицията, подредена в галерия „Райко Алексиев” от швейцарската художничка Терезе Вебер, е посветена на ръчната хартия. Макар че съществуват различни основи, върху които човечеството съхранява своето знание, през вековете именно хартията се налага като универсалната медиа.
Оживени коментари, общи снимки, селфита с най-харесваните творби – така премина откриването на младежката изложба „Продължавай / Go Ahead“ за автори на възраст от 18 до 35 години.
Ние използваме бисквитки, за да ви дадем най-доброто изживяване на нашия уебсайт. Можете да научите повече за използваните бисквитки и как да ги изключите тук