Уточнение от автора Димитър Грозданов: Тези разсъждения вече публикувах в някакъв вариант в сайта Въпреки.com. Няма и съмнение, че съм направил доста пропуски по отношение на критиката към въпросната книга. Някои от тях съм допуснал преднамерено, за да мога да вляза в дискусия по-нататък, и тези пропуски за мен са от особена важност. Надявам се дискусията да възникне сега.
Рисунката предоставя огромни възможности по отношение на материала. Тя може както силно да се доближава до живописта, използвайки акварел, или до графиката, така и ясно да се разграничава от тези два вида изкуство и да съществува в един самостоятелен свят.
Националната галерия представя Ода Жон за първи път в България с голяма ретроспективна изложба „Сърцевина“ – това е и своеобразно завръщане на художничката в родината. Експозицията е събрана от музеи и частни колекции със съдействието на галерия „Темплон“ и включва над 50 произведения – живопис, скулптура и акварел.
За тези, които познават творчеството на Тамара Пенчева, е излишно да подчертавам, че природата е основният ѝ художествен обект. Експозицията е един познавателен обзор на вълнуващите я теми и идеи.
В новата изложба на Георги Донов от 21 април до 4 май в галерия „Аросита“ една от скулптурните миниинсталации включва изработени от червена глина дигитални фотоапарати и женски торсове с глави заменени от фотоапарати. Те саотговор на съвременното нашествие на образитеулеснено от техническото им възпроизвеждане и мултиплициране.
Ние използваме бисквитки, за да ви дадем най-доброто изживяване на нашия уебсайт. Можете да научите повече за използваните бисквитки и как да ги изключите тук