Бюлетин типове
Явора Петрова / от изложбата

Леки рисунки с тежък характер в изложбата на Явора Петрова

Явора Петрова има какво да каже и знае как да го направи. Виртуозното съчетание на лекота, професионализъм и майсторство, както и дълбочината на преживяното и житейски осмислено чувство оправдават завладяващото наименование на изложбата.
Радован Йенко / Плакат за театрален фестивал (детайл)

Плакатът като пилигрим

След изложбите на фестивални плакати в Дома на архитекта – Варна, и на политически плакати, наградени в международното триенале в Монс, Белгия, и такива на български автори, спечелили международни конкурси, изложени в залите „Рафаел Михайлов“ във Велико Търново, пътешествието на плаката продължава.
image

Ние, врабчетата – изложба с оригиналните илюстрации на Йордан Радичков

Семейството на Йордан Радичков подбра 20 броя от оригиналните илюстрации по „Ние, врабчетата“ за изложбата в галерия-книжарница „София прес“, като три от тях не са публикувани никога. Към изложбата с оригиналните илюстрации на Радичков е подходено с много любов и вдъхновение, като внимателно е премислен всеки детайл.
Николета Иванова / Утро

Симпозиум по скулптура в дърво „Ясна поляна – 2019“

Да превърнеш дървесния ствол в ярко и неповторимо произведение е сложна като мисъл и трудоемка като работа творческа задача. Петимата автори, работили в Ясна поляна тази година, са постигнали органичност.
Панчо Куртев / Странджански мотив

35 Години симпозиум по скулптура в дърво Ясна Поляна

Един от най-наситените с атмосфера, дух на колегиалност и приятелство симпозиуми. С него са свързани едни от най-известните ни скулптори, някои от които за съжаление не са вече между нас – Томас Кочев, Маргарита Пуева, Иван Томанов, Димитър Сотиров и др.
Плакат за изложбата

Мащаб 1 : 100 000. Изкуство в пробация

През 2015 г. във Велико Търново организирах устойчив във времето проект със заглавие „Мащаби във...“, включващ следните изложби: „Мащаби в локалното“ (2015), „Мащаби в социалното. Изкуството като реакция“ (2016) и „Мащаб 1:1. Нов социален реализъм“ (2017).