Бюлетин типове
Станислав Памукчиев / Докосване

Монолози – рисунки в изолация. Изложба на Станислав Памукчиев

Изложбата представя част от рисунките, произведени от Станислав Памукчиев в домашната му кухня през месеците на принудителна изолация – лабораторно-монологична ситуация. Монолог, определен от него като екзистенциално напрегнат.
Десислава Христова / от изложбата

Paris: оne love... Or maybe more? Аrt under lockdown.* Изложба на Десислава Христова

One lOve… or maybe mOre? е многопластово изживяване на Десислава Христова - серия колажи, рисунки и ситопечат, допълнени от обектна инсталация, представляваща сама по себе си колаж от паралели. Натрупвания от споменатите пластове. Рекламни материали от изложби, карти на музеи, покани за open-studios. „Това е изкуство, сътворено от изкуство. Париж като един колаж извън тиража. “
image

Не обвинявайте огледалото, ако лицето е изкривено*

Днес изкуството е пряка жертва на компромиса, който правят и арт критиците, и арт журналистите – безпринципното хвалене на персони, творчества, събития, концепции, които не заслужават подобно отношение.
Александър Сертев / от изложбата

Безкрайното юношество на Александър Сертев

Авторът на тези творби е белокосият къдрокос Александър Сертев, приличащ на алхимик, който забърква в своите визии мечтите на много младости. Търсенията му са разнообразни, решени с нови технически и творчески приноси на границата между фотографията, дизайна и плаката.  
Владимир Пенев / Портрет на Пеньо Пенев (фрагмент)

Поетът, който и днес вдъхновява. Пътеки – изложба на Владимир Пенев

Владимир Пенев посвещава изложбата на 90-годишнината от рождението на своя баща – поетът на димитровградското утро Пеньо Пенев. Освен портрети с убедително пресъздадени физическа прилика и характер, в изложбата има и пейзажи, обгърнати в лирическа загадъчност
Стоимен Стоименов – Тимчо / от изложбата

Стоимен Стоименов – Тимчо отвъд баналния разговор за живописта

Картините на Стоимен Стоименов - Тимчо в изложбата “Живопис” представят фрагменти от творчески търсения в четири посоки. Художникът ги определя като периоди: “Чисти цветове” (1987-91), “Черно-син, розов, монохромен” (1991-96), “Спомен от едно гостуване - уроците на Сезан, Ван Гог, Гоген, Магрит” (1996-2010) и “Любовни съкровища - със Зоя в Мелник, Созопол и други места” (от 2011).